Ez a közös a millió dolláros webshopok marketingjében

Évek óta hallgatok előadásokat, podcastokat arról, hogy elsősorban Amerikában milyen marketinggel csinálnak teljesen nulláról, teljesen kezdő vállalkozók pár év alatt dollármilliós bevételű webshopot. Tényleg arra vagyok kíváncsi, hogy mi működik akkor, amikor nincs komoly tőke, nincs semmilyen tudás, nincs mögötte egy tapasztalt mentor és alapvetően nem fedeztek fel semmilyen innovatív cuccot, ami egy komoly problémára tud megoldást nyújtani. 

Megmutatom, hogy mi a közös ezen vállalkozások marketingjében, amiről tudom, hogy neked is működni fog, ugyanis nem egy ügyfelem szerezte már meg ezzel az első millióit.

Ha inkább olvasni szeretnéd, akkor görgess lejjebb!

Szerezd meg webshopod első millióit!

Ebben a 70 perces előadásban alaposan bemutatjuk azt, hogy milyen stratégiával dolgozunk mi évek óta az ügyfeleinknél, mi az a stratégia, amit már számtalan hozzád hasonló vállalkozóknak megtanítottunk, amivel te is képes lehetsz megszerezni webshopod első millióit.

Kattints a gombra, kérd az ingyenes előadást, és indulj azon az úton, ami végre elhozza neked az áttörést!

Mielőtt erre rátérnék, okvetlenül meg akarom mutatni sokadszorra, hogy mi az a probléma, ami miatt a legtöbb webshop csak szenved:

 

Amikor egy potenciális vevő eljut oda, hogy vásárolni akar egy terméket, addigra már nagyjából azt is tudja, hogy hol fogja megvásárolni. Az emberek legalább 90%-a addigra megismer pár márkanevet, képbe kerül, hogy hol lehet a termékeket megvenni, milyen kereskedők, webshopok léteznek, ki miben erős, kinél, miért éri meg vásárolni, kik ezek közül a szimpatikusak, és kik felé éreznek elég bizalmat, hogy majd vásároljanak. Ez viszont magától nem történik meg, keményen meg kell dolgozni azért, hogy ott legyél a potenciális vevő fejében, mint lehetséges választási lehetőség.

 

A legtöbb induló webshop olyan felhasználókra céloz (hirdetések, SEO), akik már vásárolni akarnak, akik a termékeket keresgélik. A probléma viszont az, hogy nincsenek benne a potenciális vevők fejében, teljesen ismeretlenek a számukra, nem szerepelnek a lehetséges választási lehetőségek között. Csupán néhány, tényleg a piac néhány százaléka az, aki ezzel nem foglalkozik, hajlandó egy teljesen ismeretlen eladótól vásárolni. A tömeg nem vásárol ilyen webshopokban, maximum akkor, ha valami elképesztően jó ajánlatot látnak.

 

Most pedig nézzük, hogy ezt a problémát hogyan lehet megoldani, milyen közös megoldást láttam én ezeknél a webshopoknál:

mindegyik esetben a termékekhez kapcsolódó téma köré épült a webshop és elképesztően sok, színvonalas, hasznos, edukatív tartalmat készítettek, amivel tábort, ismertséget és bizalmat építettek.

 

Nem arra fókuszáltak, hogy termékeket hirdessenek, hanem arra, hogy tippeket, tanácsokat, ötleteket, információt adjanak a téma iránt érdeklődőknek. Ezzel építettek hatalmas követőtáborokat, kerültek be az emberek fejébe, egyre nagyobb bizalmat építettek ki, így idővel a legjobb választási lehetőséggé váltak a vásárolni szándékozók számára.

 

Miért működik ez?

 

Azért, mert minden egyes vásárlás információgyűjtéssel kezdődik. Soha nem az az első lépés, hogy egyik reggel felkelsz, megálmodtad, hogy mire van szükséged és indulsz vásárolni. Mindig a probléma, a hiány, a vágy jelenik meg az ember életében először, majd szépen elkezd kutatni és csak azt követően fog vásárolni napok, hetek, hónapok vagy évek múlva.

 

A márka, a webshop megismerése, a bizalom kialakulása pedig az információgyűjtés közben fog kialakulni. Az emberek 90%-a ott fog vásárolni, ahol az információt begyűjtötte, az ismert márkától, az ismert kereskedőtől, akikben már megbízik.

 

Összegyűjtöttem pár pontot, hogy mire érdemes figyelni, hogyan érdemes nekiállni a dolognak:

 

  1. Határozd meg a témádat, ami köré kapcsolhatóak a termékek

Kezdd azzal, hogy megnézed, hogy mi a probléma, a vágy, a hiány, a szükséglet, amire rákeresnek az emberek, amivel kapcsolatban információt fognak gyűjteni.

A legtöbb esetben ez teljesen egyértelműen meghatározható, de nem ritka az az eset, amikor annyira széles skálán értékesít egy webshop termékeket, hogy 100 különböző témát is meg lehet határozni. Ebben az esetben én azt szoktam mondani, hogy ki kell választani egy témát, az ahhoz tartozó termékeket megtartani a többit elengedni. Ha ezt még nem mered megtenni vagy nem vagy biztos abban, hogy mi működne a legjobban, akkor nem kell kidobni a többi terméket, de most fókuszálj arra az egyetlen témára és a hozzá kapcsolódó termékekre.

 

  1. Legyél a téma szakértője, legyél naprakész

Ehhez neked is folyamatosan információt kell gyűjteni, tanulni, sokszor nem árt, ha gyakorlati tapasztalatot is szerzel és azt is meg tudod osztani, esetleg kérdésekre is tudsz válaszolni. Pl. a te témád az otthoni gyep telepítése, karbantartása, akkor nagyon hasznos, ha te magad is csinálod, megismered a buktatókat, a problémákat, a működő megoldásokat, stb. Rosszabb esetben legyen egy forrásod, egy tanácsadód, egy szakértőd, aki ebben segít.

Még nem vagy képben semmivel? Nem gond! A tanárnak mindig csak egyetlen leckével kell előrébb járnia, mint ahol a diákok járnak. Szedj össze annyi információt, amennyiből már tudsz tartalmakat gyártani és ezt oszd meg. Nyilván sokkal jobb lesz ennek a minősége akkor, amikor már komoly tapasztalat van a hátad mögött, de hidd el, hogy kezdésnek elég csak eggyel többet tudnod, mint az, akik most keresi az infót. Te abban segítesz most, hogy az érdeklődő könnyebben megtalálja, amit keres, időt spóroljon, gyorsabban tudjon haladni.

Gary Veynerchuktól hallottam azt, hogy ne tettesd magad szakértőnek, ha még nem vagy az, hanem nyugodtan dokumentáld azt az utat, amivel szakértővé válasz. Hidd el, hogy ez is hatalmas segítség lesz másoknak, és még jobban is fogják élvezni veled ezt az utazást.

 

  1. Jelöld ki az elsőszámú csatornádat, ahol el fogod kezdeni a kommunikációt

Számtalan lehetőséged van, de neked elég csak egyet választani kezdetben és megérteni annak a működést. Azt, hogy az adott csatornát hogyan használják az emberek, milyen tartalmat fogyasztanak. Két szempontot vizsgálj meg: hol van a közönséged és neked ezek közül melyik fekszik a legjobban. A következők lehetnek: blog, e-mail, Facebook, Instagram, TikTok, YouTube, stb.

 

  1. Csinálj izgalmas, minőségi tartalmakat rendszeresen

Attól függően, hogy ki a célcsoport, melyik csatornát használod és milyen a konkurencia jelenléte, figyelned kell a minőségre. Sok esetben ma már nem elegendő csak összerakni egy 30 mondatos blogot száraz tényekkel, mert ez lehet, hogy nem fogja megütni a közönség igényeit. Jó esély van rá, hogy színes, izgalmas, magas minősében elkészített tartalomra lesz szükséged, amit szívesen megnéznek, fogyasztanak az emberek.

A másik, ami még ennél is fontosabb talán, az a gyakoriság és a rendszeresség. Fontos, hogy folyamatosan jelen legyél, lehetőség szerint rendszeresen, kiszámíthatóan. A legtöbb esetben előnyös, ha napi szinten is meg tudsz jelenni, de heti 1 nagyobb tartalommal mindenképpen érdemes. Nincs erre bevált recept, ezt ki kell alakítanod, de minél többet, minél változatosabban, annál jobb.

 

  1. Építs adatbázist és érd el e a közönséget

Nagyon fontos már az elején látni, hogy nem az első tartalmad fogja hozni a vevőket, de vélhetően nem is a második. A folyamatosság lesz a lényeg, valamint azt, hogy egyre több embert érj el. El kell jutnod egy kritikus pontig, ahol már kellő mennyiségű embert érsz el kellő gyakorisággal, és onnantól minden tartalmad vevőket fog neked generálni. Ahhoz, hogy el tudd érni az új érdeklődőket, jó eséllyel hirdetni kell, de mindenképpen gondoskodnod kell az elért emberek számának növeléséről.

Mit értünk az alatt, hogy el kell érned? Azt, hogy nem elég, hogy a tartalmat valahol közzétetted. Ha senki nem látja, akkor teljesen felesleges volt az egész. Az elérés arról szól, hogy a tartalom meg is jelenik a célközönségnek, amit észre is vesznek és interakcióba kerülnek azzal.

A másik, hogy akit egyszer elértél, azt újra és újra el kell érni, ezért a tartalmakban mondd el, hogy kövessenek, iratkozzanak fel, hogy szépen épüljön az adatbázisod. Ha építesz egy adatbázist, akkor pontosan el fogod tudni juttatni az embereknek a tartalmaidat. Tudni fogod, hogy hol vannak ezek az emberek, és még fizetned sem kell érte, rosszabb esetben jóval kevesebbet.

 

  1. Irányítsd az embereket a termékekhez

Végül pedig annyi a feladatod, hogy megmutatod az embereknek, hogy mit és hol lehet tőled vásárolni. Ha mást nem is teszel, hidd el, hogy sokan fognak szétnézni nálad és minden féle hirdetés, ösztönzés, erőlködés nélkül venni fogják a termékedet. Persze minél nagyobb figyelmet szentelsz az értékesítési folyamatodnak, annál többen fognak vásárolni.

Szerezd meg webshopod első millióit!

Ebben a 70 perces előadásban alaposan bemutatjuk azt, hogy milyen stratégiával dolgozunk mi évek óta az ügyfeleinknél, mi az a stratégia, amit már számtalan hozzád hasonló vállalkozóknak megtanítottunk, amivel te is képes lehetsz megszerezni webshopod első millióit.

Kattints a gombra, kérd az ingyenes előadást, és indulj azon az úton, ami végre elhozza neked az áttörést!

Generálj végre vevőket a látogatókból!

Nézd meg azt az ingyenes előadást, amiben megmutatom neked, hogy hogyan tudsz egy olyan marketing folyamatot felépíteni, amiben a lépések egymást erősítve sokkal jobb eredményt fognak hozni.

Kérlek, hogy add meg e-mail címedet, hogy el tudjuk küldeni számodra az előadás linkjét!

E-mail cím nem megfelelő
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!

Megtanítok neked mindent!

Ha nem akarod az idődet húzni, ha a leggyorsabb úton szeretnél haladni és biztosra menni, hogy webshopod minél hamarabb profitot termeljen és jelentős növekedésnek induljon, akkor a helyed az Első Milliók Klub-ban van.

Kattints a gombra a részletekért!