Ezekre figyelj, ha webshopodnak Google hirdetésekkel szeretnél vevőket szerezni!

A Google rendszere fantasztikus megoldásokat kínál egy webshop számára a vevőszerző hirdetéseket illetően, de csak akkor, ha érted a logikáját, tudod, hogy hogyan viselkednek itt a vevők, és melyik megoldást érdemes használod, milyen stratégiával.

 

Összeszedtük azokat a legfontosabb pontokat, amikre mindenképpen figyelned kell, ha azt szeretnéd, hogy az itt elköltött pénzt valóban meg tudd többszörözni.

Ha inkább olvasnád, akkor görgess lejjebb.

Így juttathatod el webshopodat a profit nélküli, havi pár százezer forintos szintről a havi több millió forintos stabil, profitos bevételig.

Ebben az ingyenes előadásban megmutatjuk, hogy mi az a marketing munka, amit ha elkezdesz csinálni, akkor rövid időn belül jelentős növekedést fogsz elérni.

1. Máshogy működik, mint a közösségi média: míg a közösségi médiába az emberek nem azért mennek, hogy konkrét információt gyűjtsenek vagy vásároljanak, addig a Google egyes felületeire már sokkal inkább. A Google talán legfontosabb felülete a kereső. Napjában többször látogatjuk ezt a felületet, ha információra van szükségünk vagy vásárolni szeretnénk.

 

Tehát, itt sokkal nagyobb arányban találsz olyanokat, akiknél megvan a vásárlási szándék. Itt sokkal több olyan embert találhatsz, akik közel vannak már a vásárláshoz, esetleg kifejezetten azért is mentek fel a Google felületére, hogy azonnal vásároljanak valamit.

 

Olyan embereket is sokkal nagyobb valószínűséggel találsz, akik azért gyűjtenek információt, mert van valamilyen problémájuk, vágyuk, szükségletük vagy a vásárlási döntésüket akarják megalapozni.

 

A Google segítségével sok más platformon is meg tudsz jelenni: YouTube (szöveges, képes, videós formátumban), G-mail, weboldalak banner hirdetéseiben, stb. Itt a logika már sokkal közelebb áll a közösségi médiáéhoz. Nem feltétlenül vásárlási szándékkal érkeztek ide, így nekik azonnal nem fogsz tudni eladni, de elérheted, hogy később sokkal nagyobb valószínűséggel vásároljanak nálad. Ezt ki is fejtem a következő pontokban.

 

2. Meg kell nyerned a versenyt: tehát, a Google keresőben fogod megtalálni azokat az embereket, akik azonnal vásárolni szeretnének. Fontos látnod előre két dolgot:

    • a legtöbben attól fognak vásárolni, akik ismerősek a számukra, akikben már van bizalmuk (nagy márkák előnyben)
    • hatalmas a verseny, mindenki azokra céloz, akik még nem köteleződtek el, tehát még keresik, hogy hol vásároljanak

 

Azok a potenciális vevők, akik még nem köteleződtek el és akár hajlandóak egy számukra ismeretlen webshoptól vásárolni, azok szinte egészen biztos, hogy össze fognak hasonlítani különböző ajánlatokat, és attól fognak vásárolni, akik a legmegnyerőbbek voltak. Az ajánlat egy összetettebb dolog, minden beletartozik, ami a vásárlási döntést befolyásolja:

  • már a webdesign és a webshop használhatósága
  • ár
  • szállítási költség
  • garancia
  • bónusz
  • ajándék
  • ügyfélszolgálat

 

Hatalmas a verseny, mindenki azon dolgozik, hogy megnyerő legyen, nagyon magasra kell tenned a lécet. Abban az esetben, ha még nem építettél márkát, tehát nem leszel ismerős ezeknek az embereknek, akkor egészen biztos, hogy olyan megnyerő ajánlatodnak kell lennie, ami mellett mások labdába sem rúghatnak. Ha nem tudsz vevőket szerezni, akkor elég valószínű, hogy gyenge az ajánlatod és/vagy gyenge a márkád.

 

3. Nagyobb az esélyed, ha építed a márkát: figyeld meg saját magadat, hogy hogyan hozol meg egy vásárlási döntést! Szinte minden esetben olyan márkától vásárolnak az emberek, akik ismerősek a számukra. Ahogyan nézi az ember a Google találatokat, azt pásztázza, hogy melyikkel járhat a legjobban, és tudat alatt generálódik a megnyugtató érzés, ha egy ismerős nevet, logót lát. Sokkal nagyobb a valószínűsége annak, hogy rád fog esni a választás, ha hallott már a márkádról.

 

A márkádat kiválóan építheted a Google rendszerében is, hiszen nem csak a keresőben tudsz hirdetni, hanem rengeteg másik felületen is, ahol képek, szövegek és videók segítségével tudsz kommunikálni. Ha ezt rendszeresen végzed, és több alkalommal találkozik valaki a márkád nevével, logójával, üzenetével, akkor ismerős leszel a számára, amikor vásárlási szándékkal megy fel a keresőbe. Ezt a márkaépítést érdemes a közösségi médiában is elvégezni.

 

  • Célozd azokat, akik nem azonnal akarnak vásárolni: a Google felületein is sokkal többen lesznek azok, akiknél még nincs meg a vásárlási szándék, de már információt gyűjtenek. Később ők lesznek a vevők és sokkal nagyobb az esélyed, ha már ebben a fázisban elkezded velük a kommunikációt, és nem akkor célzod őket először, amikor már vásárolni akarnak.

 

Erre nem árt, ha van több stratégiád is, hiszen különböző fázisában vannak az érdeklődők. Vannak, akik már a termékeket nézegetik. Ők a terméktudatos emberek, tudják, hogy mire van szükségük, de még nem jött el a vásárlási szándék.

 

Őket már a termékkel kapcsolatos információk fogják érdekelni, a különböző ajánlatok, az egyes webshopokban a vásárlási feltételek, de lehet, hogy több lehetséges termék, márka, változat közül akarnak dönteni. A lényeg, hogy a vásárlási döntés segítsége meglegyen. Tudd, hogy aki ide érkezik és még hezitál, azokat át kell billenteni és akkor fog biztosan vásárolni, ha te ebben segítesz, mint ahogyan teszi az egy fizikai üzletben az eladó.

 

A másik csoport pedig az, akik még nem foglalkoznak a termékkel, hanem egy problémájukra próbálnak megoldást találni. Még csak a témában kutatnak, meg akarják érteni, hogy mi a problémájuk, mi lehet rá a megoldás. Számukra még teljesen irreleváns a termék, teljesen felesleges őket ezzel célozni. Helyette a problémával és a megoldással kapcsolatos hasznos információkat keresik. A legtöbb esetben blogokat, informáló oldalakat fognak látogatni, de akár itt is el tudod érni, hogy egy ingyenes anyagodat letöltsék. Szerintem ebben a szakaszban érdemes a leginkább megfogni az embereket, mert ezzel tudod elérni azt, hogy amikor megjön a vásárlási szándék, már ne is keresgéljen a Google-ben, hanem egyből hozzád forduljon, nálad vásároljon.

 

Szerintem ezekre a pontokra érdemes figyelned és így sokkal többet fogsz tudni kihozni a Google hirdetéseidből.

Így juttathatod el webshopodat a profit nélküli, havi pár százezer forintos szintről a havi több millió forintos stabil, profitos bevételig.

Ebben az ingyenes előadásban megmutatjuk, hogy mi az a marketing munka, amit ha elkezdesz csinálni, akkor rövid időn belül jelentős növekedést fogsz elérni.

Generálj végre vevőket a látogatókból!

Nézd meg azt az ingyenes előadást, amiben megmutatom neked, hogy hogyan tudsz egy olyan marketing folyamatot felépíteni, amiben a lépések egymást erősítve sokkal jobb eredményt fognak hozni.

Kérlek, hogy add meg e-mail címedet, hogy el tudjuk küldeni számodra az előadás linkjét!

E-mail cím nem megfelelő
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!

Megtanítok neked mindent!

Ha nem akarod az idődet húzni, ha a leggyorsabb úton szeretnél haladni és biztosra menni, hogy webshopod minél hamarabb profitot termeljen és jelentős növekedésnek induljon, akkor a helyed az Első Milliók Klub-ban van.

Kattints a gombra a részletekért!