Ezekre figyelj, ha Facebook hirdetésekkel szeretnél vevőket szerezni webshopodnak!

Ebben az adásban 5 nagyon fontos szempontot fogok megmutatni, amire figyelnedd kell, ha webshopodnak Facebook hirdetésekkel szeretnél vevőket szerezni. Sokan próbálkoznak vele, de a legtöbben azt gondolják, hogy itt annyi elég, hogy a termékeket hirdetik a potenciális vevőknek, akik majd kellő számban fognak vásárolni. A közösségi médiába nem vásárolni járnak az emberek, ezért egy kicsit máshogyan kell tervezned a hirdetéseidet.

Ha inkább olvasnád, akkor görgess lejjebb.

Így juttathatod el webshopodat a profit nélküli, havi pár százezer forintos szintről a havi több millió forintos stabil, profitos bevételig.

Ebben az ingyenes előadásban megmutatjuk, hogy mi az a marketing munka, amit ha elkezdesz csinálni, akkor rövid időn belül jelentős növekedést fogsz elérni.

A Facebook felületei egy aranybánya a webshop vállalkozók számára. Elképesztő mennyiségű embert lehet elérni napi több órán keresztül, akik közül sokan közel állnak a vásárláshoz. Viszont, mivel ezt nagyjából minden vállalkozó tudja, ezért elképesztő mennyiségű hirdetés fut, nagyon nehéz megszerezni a vevők figyelmét, valamint, kifejezetten drága lehet a vevőszerzés, ha nem a megfelelő módon csináljuk.

 

Összeszedtem a legfontosabb pontokat, amire oda kell figyelned:

1. Figyelem megszerzése: nem ezt tartom az eredmény legigazán meghatározóbb tényezőjének, de ez egy olyan minimum és első lépés, amit jól meg kell ugrani, ami a belépő lényegében. Két kihívással kell szembenézni: hatalmas zaj, percenként több tíz hirdetés, frusztráló a közönség számára. A másik, hogy nem vásárolni érkezett ide és nem is azért, hogy „gondolkodjon”. Szórakozni jött ide, kikapcsolódni, egyszerű tartalmakat fogyasztani.

Már-már kialakult egy tanult szokás, a „scrollozás”. Ez azt jelenti, hogy pörgetik a feedet, a storykat, és kb. 1 mp alatt, első ránézésre próbálják eldönteni a felhasználók, hogy lassítanak a tartalomnál vagy sem.

Ahhoz, hogy meg tudd állítani a potenciális vevőt, ahhoz el kell érned, hogy 1 mp alatt, első pillantásra érdekesnek találja a hirdetésedet. Ezt első sorban a feltűnő vizualitással és talán az első mondattal, a head line-nal tudod elérni. Legyen merész, formabontó, akár meghökkentő, felháborít, de semmiképpen se legyen a hirdetésed első ránézésre átlagos.

 

2. Nem biztos, hogy vásárolni akar: a közösségi médiában a felhasználók jelentős része nem akar vásárolni, ezért alapvetően nem is fognak. Természetesen vannak olyanok, akik már nagyon közel állnak, akik már tervezik egy ideje, akiknek közelít valami határidő, akiknek alkalmas a pillanat és rávehetőek arra, hogy kattintsanak át és vásároljanak. De ez egyrészt nagyon ritka, másrészt mindenki rájuk céloz.

Tudnod kell, hogy mivel fogsz valakit megszólítani, mit fogsz neki mondani és mivel tudod majd rávenni a folytatásra, hogy esetleg átkattintson a webshopoda úgy, hogy esze ágában sincs vásárolni. Fontos, hogy velük is meg tudd kezdeni a kommunikációt, hiszen később, amikor készen állnak a vásárlásra, attól fognak vásárolni, akiket már ismer, akikben már megbízik.

 

Tehát, a hirdetéseiddel ne csak el akarj adni, hanem építs vele márkát, adatbázist, követő tábort!

 

3. Remarketing: a közösségi médiában különösen fontos a remarketing az előző pont miatt. Nem vásárolni mennek oda, így a legtöbb esetben nem is fogod tudni azonnal meggyőzni őket. Ezért kiemelt szerepe van annak, hogy képes legyél egy embert több alkalommal is megszólítani. Látom, hogy sokan nem értik, hogy miért nincs vásárlás, holott a Facebook hirdetések rengeteg látogatót hoznak a webshopba. Erre a legtriviálisabb válasz, hogy azért nem, mert nem akkor kapta el őket a hirdetés, amikor vásárlási szándéka volt (szemben a Google-lel, ahol sokkal több ember vásárlási szándékkal kattint a hirdetésre)

A remarketingnél ne csak arra gondolj, hogy emlékeztetned kell a korábbi látogatókat, hogy jártak nálad és majd, ha akarnak, akkor térjenek vissza vásárolni, hanem meg is kell őket győznöd, hiszen egészen biztos, hogy mással is versenyben vannak, össze fognak téged hasonlítani, verseny lesz az adott vevőért. Több hirdetéssel is célozd őket, amiben érvelsz, bizonyítod, hogy nálad érdemes vásárolnia.

 

4. A hirdetések mindig jobban működnek a felmelegített közönségen: azok a hirdetések, amiket értékesítési szándékkal indítasz, ahol a termékeket hirdeted, azok szinte minden esetben jobban működnek akkor, ha olyan közönségnek szólnak, akik már fel vannak melegítve, akik számára már ismerős vagy, tudnak rólad, van irányodba bizalom, szimpátia, esetleg korábbi pozitív vásárlási tapasztalat.

Éppen ezért nagyon fontos, hogy mielőtt értékesíteni szeretnél a közösségi médiában, előtte futtass olyan hirdetéseket is, amik kifejezetten azt célozzák, hogy előkészítik, felkészítik az érdeklődőket a vásárlásra.

 

5. Hasonmás közönség: sokan vannak, akik még mindig azzal próbálkoznak, hogy manuálisan megadják a paramétereket a célközönség beállítása során. Ezt már régen a Facebookra érdemes bízni, aki annyi szempont, annyi tényező, annyi adat alapján fogja összehasonlítani az oldal látogatóit, a vevőidet, hogy tű pontosan meg tudja mondani, hogy kire érdemes célozni. Ezt te egy élet kutatása után sem tudnád ennyire pontosan meghatározni.

Használd a hasonmás célközönség funkciót és skálázd fel a célközönséget folyamatosan, hogy pár hét vagy pár hónap után már a tökéletes célzással menjenek a hirdetéseid, és emiatt többet ne pazarold arra a pénzedet, hogy nem releváns embereknek mutogatod a hirdetéseidet.

Így juttathatod el webshopodat a profit nélküli, havi pár százezer forintos szintről a havi több millió forintos stabil, profitos bevételig.

Ebben az ingyenes előadásban megmutatjuk, hogy mi az a marketing munka, amit ha elkezdesz csinálni, akkor rövid időn belül jelentős növekedést fogsz elérni.

Generálj végre vevőket a látogatókból!

Nézd meg azt az ingyenes előadást, amiben megmutatom neked, hogy hogyan tudsz egy olyan marketing folyamatot felépíteni, amiben a lépések egymást erősítve sokkal jobb eredményt fognak hozni.

Kérlek, hogy add meg e-mail címedet, hogy el tudjuk küldeni számodra az előadás linkjét!

E-mail cím nem megfelelő
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!

Megtanítok neked mindent!

Ha nem akarod az idődet húzni, ha a leggyorsabb úton szeretnél haladni és biztosra menni, hogy webshopod minél hamarabb profitot termeljen és jelentős növekedésnek induljon, akkor a helyed az Első Milliók Klub-ban van.

Kattints a gombra a részletekért!