A sikeres online webshop hirdetések 3 pillére

Sajnos a legtöbb esetben a webshopok online hirdetéseinél az a tapasztalat, hogy legjobb esetben is 100-200 látogatóra jut egy vevő, de sokszor még ennyi sem. Lényegében annyi pénzt sem hoznak a hirdetések, mint amennyibe kerültek. Ebben a videóban azt mutatom meg, hogy mi az a 3 pillér, lényegében 3 feladat, amivel neked foglalkoznod kell ahhoz ahhoz, hogy a hirdetéseid vevőket is hozzanak.

Ha inkább olvasnád, akkor görgess lejjebb.

INGYENES FACEBOOK HIRDETÉSI STRATÉGIA KÉSZÍTÉS TRÉNING

Ha szeretnéd megtanulni, hogy hogyan kell megtervezni egy valóban eredményesen működő Facebook hirdetés stratégiát, akkor jelentkezz a május 6-ai ingyenes tréningünkre! 

A gombra kattintva tudsz regisztrálni a május 6-ai ingyenes tréningre

A tapasztalatom az, hogy sajnos a legtöbb webshop tulajdonos nem ér el valódi eredményeket a Facebook hirdetések segítségével. Sajnos leginkább csak a pénzt égetik vele. A legjobb esetben is annyi pénzt hoz a hirdetés, mint amennyibe került az.

Ennek oka meglátásom szerint az, hogy egyetlen dolgot csinálnak: elindítják a termékekről szóló hirdetéseket és reménykednek abban, hogy jönni fognak a vevők. Ennél azonban többet kell tenni.

Mi évek óta 3 területre osztjuk a hirdetések kezelésének témáját. Ezt a három területet fejlesztjük folyamatosan, és ezzel a 3 területtel kell foglalkoznunk a mindennapokban, hogy egyre jobb és jobb hirdetéseink legyenek.

Nézzük ezt a három területet:

1. Hirdetési stratégia készítése

Az egyik legnagyobb hiba a Facebook Hirdetések esetében az, hogy egyetlen lépéssel próbálnak a webshop tulajdonosok eladni. Csak a termékeiket hirdetik az embereknek, ami sajnos jellemzően mínuszos eredménnyel végződik.

Ennek oka az, hogy az értékesítés soha nem egyetlen lépésből áll. Csak azzal, hogy a termékeket hirdeted, nem lehet igazán hatékonyan eladni. A vásárlás mindig több lépésből áll. A vevő több lépésben gyűjt információt, és kizárólag az utolsó lépésben foglalkozik magával a termékkel. Éppen ezért nekünk nem csak a termékről kell kommunikálnunk.

Azt, hogy mikor és mire kíváncsi a vevő, nekünk pedig mikor és mit kell ennek megfelelően hirdetni, azt pontosan meg kell tervezni. Ha ez a terv nincs, akkor csak a szerencsén múlik, hogy megfelelő eredményeket fogunk-e elérni.


2. Technikai beállítások

A Facebook rendszerének két szintje van. Az egyik, az egy nagyon gyenge, igazi eredmények elérésére szinte teljesen alkalmatlan. Ez pl. a posztok kiemelés, amikor pár ezer forintért meghírdetjük komolyabb beállítások nélkül az adott tartalmat.

Ezzel szemben, a Facebook biztosít olyan megoldásokat, amikkel olyan pontos beállításokat tudunk megadni, hogy tű pontosan tudjuk elérni azokat az emberek, akiknek a hirdetést készítettük. Ha a célunk az, hogy egy embert folyamatosan meg tudjunk szólítani a megfelelő időben a megfelelő tartalommal, akkor használnunk kell azokat a beállításokat, amikkel ezeket pontosan meg tudjuk tenni.


3. Elemzés és optimalizálás

Nagyon kicsi annak az esélye, hogy elsőre sikerül a legjobb megoldásokat eltalálnunk. Nagyon sok tényező befolyásolja azt, hogy milyenek lesznek az eredmények. Tudnunk kell értelmezni az eredményeket és abból megfelelő következtetéseket levonni.

Tudnunk kell, hogy milyen oka lehet annak, hogy nem a várt eredményt kaptuk, és az okoknak megfelelően lépéseket kell tennünk. Erre szoktam azt mondani, hogy a legfontosabb feladat, hogy folyamatos gondolkodjunk, vizsgálódjunk, hogy mit lehetne tenni annak érdekében, hogy az eredmények javuljanak.

Ehhez tudni kell elemezni a kapott eredményeket, és egy kis rutin segítségével már nagyon könnyen fogsz tudni jó következtetéseket levonni, és annak megfelelően jó változtatásokat hozni.


Mindenképpen kezd az első lépéssel, mert véleményem szerint a jó stratégia 70%-ban meghatározza az eredményt. Ebben pedig most segíteni tudok neked:

INGYENES FACEBOOK HIRDETÉSI STRATÉGIA KÉSZÍTÉS TRÉNING

Ha szeretnéd megtanulni, hogy hogyan kell megtervezni egy valóban eredményesen működő Facebook hirdetés stratégiát, akkor jelentkezz a május 6-ai ingyenes tréningünkre! 

A gombra kattintva tudsz regisztrálni a május 6-ai ingyenes tréningre

Generálj végre vevőket a látogatókból!

Nézd meg azt az ingyenes előadást, amiben megmutatom neked, hogy hogyan tudsz egy olyan marketing folyamatot felépíteni, amiben a lépések egymást erősítve sokkal jobb eredményt fognak hozni.

Kérlek, hogy add meg e-mail címedet, hogy el tudjuk küldeni számodra az előadás linkjét!

E-mail cím nem megfelelő
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!

Megtanítok neked mindent!

Ha nem akarod az idődet húzni, ha a leggyorsabb úton szeretnél haladni és biztosra menni, hogy webshopod minél hamarabb profitot termeljen és jelentős növekedésnek induljon, akkor a helyed az Első Milliók Klub-ban van.

Kattints a gombra a részletekért!