Ezek a sikeres webshop tulajdonosok legfontosabb jellemzői

Számtalan aspektusból vizsgáltam már meg, hogy mit kell tennie egy induló webshopnak, hogy sikerre vigye a vállalkozást. De van egy tényező, ami mindenek fellett ál, és csak nagyon ritkán esik róla szó. Ez a tényező maga a vállalkozó.

Nagyon sok ügyféllel dolgoztam már együtt és SOHA nem fordult elő az, hogy egy webshop sikeres volt, szép eredményeket generált, de maga a vállalkozó ne rendelkezett volna a bizonyos siker jellemzőkkel.

Ennyi idő távlatából azt kell, hogy mondjam, hogy igazából a vállalkozó személye az, ami igazán meghatározó atekintetben, hogy sikeres lesz-e az elindított vállalkozás vagy sem.

Kizárólag az eddigi sikeres együttműködéseim alapján megnéztem azt, hogy szinte mindegyik ügyfelemben mit véltem felfedezni, ami szerintem egyértelműen hozzájárult a sikerükhöz.

Ha inkább olvasni szeretnéd az előadás összefoglalóját, akkor görgess lejjebb!

Így generálj sokkal több vevőt a látogatókból!


Ebben a 60 perces előadásban megmutatom a marketing stratégiának a legfontosabb elemét, ami a legjobban befolyásolja azt, hogy egy látogatóból vevő lesz vagy üres kézzel távozik. Mutatok két olyan módszert, amit azonnal el tudsz kezdeni használni, ami nagymértékben fogja javítani már most a webshopod eredményességét.

Kattints a gombra, kérd az ingyenes előadást, és indulj azon az úton, ami végre elhozza neked is az áttörést!

1. A kíváncsiság vezérli őket:

Nem úgy indítottak webshopot, hogy kerestek valamit, amiből jól meg lehet gazdagodni és fel lehet mondani a munkahelyen. Sokkal inkább bejött az életükbe valami, ami irányába éreztek egy hívást, volt egy erős érdeklődésük, egy kíváncsiságuk. Elindultak egy úton, elmélyültek benne és alkalmasnak látták a dolgot arra, hogy egy üzleti vállalkozást csináljanak belőle. Meglátták benne a lehetőséget és egyébként az anyagi elvárásaiknak is úgy tűnt, hogy megfelel.

A problémát abban látom, amikor valakinek a célja az, hogy pénzt keressen (a legrosszabb a passzív, mellékes jellegű jövedelem vágya), lehetőség szerint sokat, de mindenképpen annyit, hogy ne kelljen máshol dolgozni. Ehhez keres valamit, amihez egyébként semmi köze, csak valami miatt jó ötletnek tűnik, alkalmasnak arra, hogy elég pénzt csináljon belőle. Tapasztalatom szerint 99%-ban az ilyen vállalkozásoknak bukó lesz a vége. Annyi kihíváson kell keresztül rágnia magát az embernek, hogy akarattal, külső motivációkkal majdnem lehetetlen végig csinálni. Általában erőltetni valamit, amivel nincs az életben dolgunk, a pénz jövőbeni reményéért szinte soha nem éri meg végül.

2. Hatalmas tudásuk van a témában:

Úgy látom, hogy ez az első pontból fakad. Kíváncsiak, érdekli őket a téma, amiben azért mélyülnek el, mert nem tudnak más tenni. Nem a kényszer vezérli őket, hanem belső érdeklődés. Akkor is ezt tennék, ha ebből soha nem lenne pénzük. Ennek kulcsszerepe van a vállalkozás életében, mert tényleg értik a közönséget, az igényeket, valóban képesek arra, hogy a közönség számára olyan megoldást találjanak ki, amire tényleg szükségük van, és valóban működik is.

Amikor marketingesként bármit kérdezek a piacról, a közönségről, a konkurenciáról, olyan válaszokat tudnak adni, amikkel tényleg lehet dolgozni, amik alapján tényleg tudunk olyan döntéseket hozni, amiknek eredményük van. Ha ez nincs meg, akkor csak találgatunk és vakon lövöldözünk.

Nem azt mondom, hogy az a lényeg, hogy először szakértő legyél a piacon, hanem azt, hogy olyan területen indíts webshopot, ahol azzá fogsz válni, ahol ezt akarod, ahol úgy érzed, hogy nincs is más út, mert belső motivációd van erre, ahol a kíváncsiság, az érdeklődés visz előre minden nap.

3. Kézben tartják az irányítást:

Ez az egyik személyes kedvencem. Nem azt várják el, hogy valaki megoldja helyettük a dolgot és szállítsák az eredményeket. Meg akarnak érteni mindent, ami a jó döntéshez szükséges, hogy képesek legyenek vállalni a felelőséget. Emellett pedig tudnak segítséget igénybe venni, képesek elfogadni azt, hogy nem értenek mindenhez is, képesek háttérbe beszorítani az egot, képesek megbízni másokban, belátják, hogy szükség van arra, hogy másokat is bevonjanak, de mindezt kontrolláltan teszik. Rendelkeznek a szükséges tudással, képesek ellenőrizni a folyamatokat, a delegálásokat, a kiszervezéseket, a minőséget.

Én a marketing kiszervezése terén tapasztalom ezt meg. Nem azzal a céllal bíznak meg, hogy tegyek csodát egyedül, nem rám terhelik a felelőséget, nem tőlem várják el, hogy tele legyenek megrendeléssel. Egy partnerként vonnak be, hogy együtt csináljunk valami jót, ami működik, mindenki beleteszi azt, amiben jó, ami a dolga, amit előre megbeszélünk. Pontosan tudják, hogy az eredményt a közös munka fogja meghozni.

4. Elképesztően poraktívak:

Ebből következik, hogy az együttműködések nem arról szólnak, hogy várják, hogy jöjjenek az eredmények, hogy megmondják nekik, hogy mit kell tenni. Ők maguk mozdítják elő azt, hogy a dolgok történjenek, haladjanak. Megállás nélkül gondolkodnak, ötletelnek, újítanak, tesztelnek, keresik a lehetőségeket, elvégzik a rájuk eső részt. Képesek priorizálni, nem halogatnak, ami fontos az előrelépés szempontjából, arra fókuszt helyeznek és cselekednek. Nem telnek el hetek vagy hónapok ígérgetésekkel és üresjáratokkal. Nem kell nekik könyörögni, hogy csináljanak meg valamit vagy teremtsék meg a feltételeket. Képesek gyorsan dönteni, akarják, hogy a dolgok haladjanak.

5. Mernek kockáztatni és invesztálni

Pontosan tudják, hogy a befektetés mindig megelőzi az eredményt. Invesztálásra szükség van folyamatosan, anélkül egyszerűen nem lehet előre lépni. Azt is tudják, hogy egy új dolgot kipróbálni, tesztelni, keresni a működő megoldásokat sokszor olyan költéseket eredményez, amik akkor ott nem térülnek meg, de nem veszteségként kezelik, hanem tudják, hogy ezek vezetnek el a nyertes megoldáshoz. Ezért nem félnek kockázatot vállalni és nincs olyan irreális elvárásuk, hogy bárminek garantáltan és azonnal meg kell térülnie. Okos döntést hoznak azzal kapcsolatosan, hogy milyen módon költsék el a rendelkezésre álló pénzt, aminek egy része mindig fejlődésre van allokálva, amiben bizony előfordulnak veszteségek.

6. Hosszú távon gondolkodnak

Talán ezt tartom a legfontosabbnak. Aki el tudja fogadni azt, hogy egy vállalkozás általában 3-5 év alatt tud stabilizálni és valódi nyereséget termelni, aki erre van berendezkedve, felkészülve, aki megoldja az anyagi hátteret addig, amíg vállalkozás nem képes nyereséget termelni, az félig már győzött is.

Egyszerűen időre van szükség egy csomó tényező eléréséhez, ami képes a vállalkozást eredményessé tenni. Ezt pénzzel és sok tapasztalattal lehet gyorsítani, de még ebben az esetben is szükség van pár évre. Erősebb tőke és tudás nélkül egészen biztos, hogy tovább tart a dolog.

Hetente hallom valakitől, aki még érdemben el sem indította a webshopját, hogy már sok százezret invesztált a dologba, itt az ideje, hogy tudjon is kivenni belőle. Ebből gyakorlatilag 99%-os biztossággal tudom eldönteni, hogy nem lesz hosszú életű a dolog (itt vissza is utalnék az 1. pontra)

Kritikusan fontosnak gondolom azt látni, hogy egy vállalkozás, de egy webshop különösképpen kezdetben inkább viszi a pénzt, amit valahonnan elő kell tudni teremteni. Ez a befektetés időszaka, nem lehet megkerülni, erre készülni kell.

7. Rengeteg képzik magukat minden téren, amire éppen szükség van

Végül pedig azzal is tisztában vannak, hogy a vállalkozás lényegében saját maguk kivetülése. A vállalkozás olyan állapotban van, amilyen állapotban maga a vállalkozás. A cég annyit tud, amennyit a tulajdonosa. Az előrelépés, a fejlődés, a jobb eredmények egyetlen kulcsa önmaguk fejlesztése az élet minden területén. 

Ezekkel az emberekkel rendszeresen futok össze konferenciákon, tréningeken, különböző szakmai közösségekben, előfizetéses csoportokban. Nem csak vállalkozáshoz kapcsolódó témákban, hanem tényleg minden olyan téren, ami azt szolgálja, hogy az életük egy magasabb szintre emelkedhessen.

Mindig a vállalkozó személye a szűk keresztmetszet mindenben. Aki ezt képes elfogadni, az onnantól csak a helyes úton járhat, mert megállás nélkül keresni fogja a változás lehetőségét.

Ezek a jellemzők elsősorban a gondolkodásmódra vonatkoznak. Az pedig nem egy velünk született minőség. Ezt kezdetben a környezetünktől kapjuk, majd a mi feladatunk, hogy ezt addig formáljuk, amíg elégedettek nem leszünk az életünkkel. Szerenécsre ez szinte mindenki számára lehetséges, így a siker legfontosabb tényezője biztosan megteremthető. 🙂

Így generálj sokkal több vevőt a látogatókból!


Ebben a 60 perces előadásban megmutatom a marketing stratégiának a legfontosabb elemét, ami a legjobban befolyásolja azt, hogy egy látogatóból vevő lesz vagy üres kézzel távozik. Mutatok két olyan módszert, amit azonnal el tudsz kezdeni használni, ami nagymértékben fogja javítani már most a webshopod eredményességét.

Kattints a gombra, kérd az ingyenes előadást, és indulj azon az úton, ami végre elhozza neked is az áttörést!

Generálj végre vevőket a látogatókból!

Nézd meg azt az ingyenes előadást, amiben megmutatom neked, hogy hogyan tudsz egy olyan marketing folyamatot felépíteni, amiben a lépések egymást erősítve sokkal jobb eredményt fognak hozni.

Kérlek, hogy add meg e-mail címedet, hogy el tudjuk küldeni számodra az előadás linkjét!

E-mail cím nem megfelelő
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!

Megtanítok neked mindent!

Ha nem akarod az idődet húzni, ha a leggyorsabb úton szeretnél haladni és biztosra menni, hogy webshopod minél hamarabb profitot termeljen és jelentős növekedésnek induljon, akkor a helyed az Első Milliók Klub-ban van.

Kattints a gombra a részletekért!