Ilyen marketingre van szüksége webshopodnak az első milliókhoz

Ebben az adásban megmutatom neked azt a 3 szintet, ami rá vár a marketing területén, ha szeretnél a lehető legnagyobb méretre növekedni. Azért fontos ezt átlátni, mert mind a 3 szinten más a feladatod. Gyakran látom azt a problémát, hogy akik az első havi milliós bevételt szeretnék elérni, sokkot kapnak, hogy a rengeteg marketing lehetőség közül mit csináljanak, egyáltalán hogyan lássák el ezt a rengeteg feladatot. 

A jóhír az, hogy csupán látni kell azt, hogy mi az igazi feladat, mire van most éppen szükséged, és máris egyszerűbb lesz a megvalósítás.

Ha inkább olvasnád, akkor görgess lejjebb.

Így juttathatod el webshopodat a profit nélküli, havi pár százezer forintos szintről a havi több millió forintos stabil, profitos bevételig.

Ebben az ingyenes előadásban megmutatjuk, hogy mi az a marketing munka, amit ha elkezdesz csinálni, akkor rövid időn belül jelentős növekedést fogsz elérni.

Arra gondoltam, hogy hasznos lehet számodra az a pár gondolat, amit azokkal szoktam megosztani, akikkel elkezdünk együtt dolgozni azon, hogy a már havi pár százezer forintot generáló webshopjukat eljuttassuk a havi pár milliós szintre.

Meg szoktam mutatni nekik azt, hogy milyen 3 fázisba sorolom a marketinget, hol tartanak most és hova fogunk közösen eljutni.

 

1. szint – pár százezres havi bevétel szintje

Itt a marketing nagyon kezdetleges, jellemzően egyetlen lépésből áll. Szinte mindenki talál magának valamit, amivel vevőket tud generálni és ez a valami általában egyetlen nagyon egyszerű lépés: egy fajta Google vagy Facebook hirdetés, árukereső összekapcsolása a webshoppal, esetleg Instagram követők gyűjtése és a termékek megosztása, stb.

Ezen a szinten gyakran nincs is profit, vagy nagyon elenyésző, csupán néhány százezer forint bevétel generálódik, egy-egy hónapban talán még az egy milliós bevételt is összejön, de profit akkor se nagyon van. Jellemző az is, hogy hiába próbálják növelni a bevételt azzal, hogy jobban ráfekszenek arra a megoldásra, ami működik, nem hoz már több vevőt.

 

2. szint – a havi pár milliós szint

A mi ügyfeleinknek erre a szintre segítünk fellépni és megerősödni. Ennek a kulcsa, hogy már nem ad-hoc jellegű a marketing, nem csak egyetlen lépésből, egyetlen eszközből áll, hanem egy rendszerezett, stratégiára épülő, tudatos folyamat alapján működik a marketing, ami kiszámíthatóan, hatékonyan, növelhető módon hozza a vevőket.

Nagyon fontos, hogy a marketing itt tervezett, napi szintű, rendszeres tevékenység, de még nincs szükség bonyolult, összetett, napi több órás marketingre. Elég egy egyszerű folyamat, amit heti pár óra munkával könnyedén lehet menedzselni. Viszont fontos, hogy az ellátandó feladatok minden esetben el vannak végezve, nem csak akkor, amikor van elég idős és kedv.

A legjobb, hogy ezen a szinten nem csak a bevétel növekszik, hanem megjelenik a profit is. Egyre több pénz jut hirdetésekre és jobb marketing eszközökre is. Ezen a szinten változó, hogy ki és mekkora bevételig jut, de a tapasztalatom az, hogy az első havi 10 milliós bevételhez elég.

 

3. szint – a havi több tíz milliós szint

Ezen a szinten a marketing elkezd egy külön osztályként működni és egyre összetettebb, szélesebb megoldásokkal dolgozni. Új csatornák bevezetése, nagyon aktív, magas szintű kommunikáció, folyamatos kampányok, magas szintű mérések, PR, stb.

Ez a szint egylőre számodra nem fontos még, de szerintem fontos látni a különbséget atekintetben, hogy mi az, ami majd itt fog belépni és ezért még nincs szükséged rá az előző szinten. Ezt pedig röviden úgy tudnám szemléltetni, hogy a kettes szinten nem kell semmiben kiemelkedőnek lenned. Nem kell brutál erős kommunikáció, nem kellenek elképesztően jó hirdetések, nem kellenek méregdrága kampányok. A kettes szinte egy egyszerű folyamatot kell jól csinálnod. Ha eljutsz a hármas szintre, akkor majd az lesz a dolgod, hogy elkezdd sokkal jobban csinálni azt, amit a kettes szinten csináltál.

Ahogy én látom, ez a szint addig tart, ahol már elkezd korlátossá válni az, hogy néhány ember, kezdetleges folyamatokkal dolgozik. A 4-es szint már arról szól, hogy elkezd a vállalkozás szervezetet építeni és elképesztően hatékonnyá válni, hogy képes legyen több száz millió vagy akár több milliárd forint éves bevételt generálni.

Ha jól gondolom, Te most az egyes szinten lehetsz, így a feladatod az, hogy felhagyj a rendszertelen egylépéses marketinggel, és elkezd kiépíteni a sokkal hatékonyabb marketing folyamatot, amit innentől kezdve soha többet nem hagysz abba egyetlen napra sem.

Így juttathatod el webshopodat a profit nélküli, havi pár százezer forintos szintről a havi több millió forintos stabil, profitos bevételig.

Ebben az ingyenes előadásban megmutatjuk, hogy mi az a marketing munka, amit ha elkezdesz csinálni, akkor rövid időn belül jelentős növekedést fogsz elérni.

Generálj végre vevőket a látogatókból!

Nézd meg azt az ingyenes előadást, amiben megmutatom neked, hogy hogyan tudsz egy olyan marketing folyamatot felépíteni, amiben a lépések egymást erősítve sokkal jobb eredményt fognak hozni.

Kérlek, hogy add meg e-mail címedet, hogy el tudjuk küldeni számodra az előadás linkjét!

E-mail cím nem megfelelő
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!

Megtanítok neked mindent!

Ha nem akarod az idődet húzni, ha a leggyorsabb úton szeretnél haladni és biztosra menni, hogy webshopod minél hamarabb profitot termeljen és jelentős növekedésnek induljon, akkor a helyed az Első Milliók Klub-ban van.

Kattints a gombra a részletekért!