Szerezz webshopodnak gyorsabban, több vevőt belépő termékkel!

Ebben az adásban a belépő termék fontosságáról fogom elmondani a tapasztalatomat. Ha ezt a megoldást jól alkalmazod, akkor egészen biztos, hogy gyorsabban fogsz tudni sokkal több vevőt generálni, aminek segítségével a drágább termékeidet is sokkal könnyebb lesz eladni.

Ha inkább olvasnád, akkor görgess lejjebb.

Szeretnéd webshop vállalkozásodat a követekző szinter léptetni? Szeretnéd, ha a pár száz ezres havi forgalomból pár milliós szintre tudnálépni?

Kérj egy ingyenes konzultációt!
Nézzük meg, hogy milyen lehetőségeid vannak erre!

Az elmúlt hetekben nagyon sokat beszéltem arról, hogy miért nem vásárolnak a webshop látogatók 98%-a éppen akkor, amikor a webshopot látogatják, megnéztük, hogy mik lehetnek azok az okok, amik miatt végül úgy dönt a látogató, hogy nem vásárol. A lényeg az, hogy a marketinggel a feladatunk az, hogy ezeket az akadályokat szépen felszámoljuk.

Én azt szoktam mondani, hogy bizonyos szempontból két feladatunk van: elérni, hogy valaki először vásároljon nálunk, majd elérni, hogy folyamatosan újra vásároljon.

A belépő termék abban tud segíteni neked, hogy valaki sokkal hamarabb tegye meg ezt az első vásárlást, és sokkal nagyobb valószínűséggel nálad tegye meg. A belépő termék egy könnyítés a vevő számára. Azt a célt szolgálja, hogy nagyon kicsi kockázat mellett tehessen egy próbát veled kapcsolatosan. Erre azért van szükség, mert számára még új vagy, nem ismer téged, nem elég nagy a bizalom, nem tudja, hogy mire is számíthat pontosan.

Ami nagyon fontos, hogy emiatt folyamatosan kommunikálnod kell, építeni az érdeklődő fejében a márkádat, és ezzel a bizalmat, de a belépő termék ezt a folyamatot fel tudja gyorsítani. Ha van egy jó belépő terméked, akkor rövidebb lesz a bizalomépítés szakasza, sokkal hamarabb indul el az úton. Én pl. korábban azért írtam egy könyvet, hogy könnyebben el tudjam adni a sokkal drágább tanácsadást.

 

Nézzük, hogy mi lehet belépő termék:

 

  1. Valami, ami nálad a legolcsóbb: talán ez a legegyszerűbb megoldás. Valamit kifejezetten azért tartasz, hogy az az ára miatt szállítsa neked folyamatosan az új vevőket. Nagyon egyszerű módszer. Sokan vannak, akik nem kötődnek egyetlen márkához sem, a Google Shoppingban megnézik, hogy kinek az ajánlata a legjobb, és ha az áron kívül semmi más különbség nincs, akkor az olcsóbbat fogják választani.

    Nagyon fontos, hogy akkor fognak ők visszatérni a drágább termékek miatt is, ha az első tapasztalatuk kiemelkedően jó volt. Alakíts ki egy olyan vásárlóiélélményt, amire garantáltan emlékezni fog, ami miatt azt fogja mondani, hogy nálad akkor is érdemes vásárolni, ha valamennyivel drágább vagy, mint a többiek.

  1. Bizonyos termékek mellé adj ingyenes szállítást: ez sok embernél megnyerő tud leni, sokaknál ez azonnal döntő szempont tud lenni, ami szintén tudja neked biztosítani azt, hogy folyamatosan jöjjenek az új vevők.

    Természetesen, itt is nagyon fontos, hogy olyan legendás élményben részesüljön, ami miatt azt fogja mondani a vásárló, hogy nem baj, ha a többi terméknél már ki kell fizetnie a szállítási költséget, mert is sokkal jobban megéri nálad vásárolni.

  2. Adj ajándékot, bónuszt a termékek mellé: ennek hihetetlen ereje. Ezt én nagyon sokáig alábecsültem, nem gondoltam volna, hogy az árhoz képest jelentősen olcsó ajándékok mennyire durván képesek átbillenteni egyeseket a vásárlási döntésnél. Egyszerűen van az a vásárló típus, aki meglátja, hogy ajándékot adnak a termék mellé és már meg is hozz a döntést. Hasonló a pszichológiája, mint az akciónak. Ha valamire ki van írva, hogy akció, még akkor is megvásároljuk, ha egyébként azt sem tudjuk, hogy mi volt az eredeti ára.

Ha megfigyeled, akkor ezeket a megoldásokat a legnagyobb multik is alkalmazzák, mert egészen biztos, hogy működik. Sőt! Ez a három pont már lényegében a vevői oldalról egy tanult magatartás, a tudat alattira hatnak, nem a racionalitás az, ami itt meggyőzi az embereket, hogy vásároljanak, hanem a szokás.

 

Alkalmazz folyamatosan olyan megoldásokat, amik segítenek abban, hogy valaki hamarabb legyen nálad első vásárló, nagyon fontos, hogy kiemelt figyelmet fordíts arra, hogy az első alkalommal is kiemelkedő élményben legyen része, és biztos vagyok benne, hogy ezáltal sokkal több visszatérő vevőd lesz folyamatosan.

Szeretnéd webshop vállalkozásodat a követekző szinter léptetni? Szeretnéd, ha a pár száz ezres havi forgalomból pár milliós szintre tudnálépni?

Kérj egy ingyenes konzultációt!
Nézzük meg, hogy milyen lehetőségeid vannak erre!

Generálj végre vevőket a látogatókból!

Nézd meg azt az ingyenes előadást, amiben megmutatom neked, hogy hogyan tudsz egy olyan marketing folyamatot felépíteni, amiben a lépések egymást erősítve sokkal jobb eredményt fognak hozni.

Kérlek, hogy add meg e-mail címedet, hogy el tudjuk küldeni számodra az előadás linkjét!

E-mail cím nem megfelelő
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!

Megtanítok neked mindent!

Ha nem akarod az idődet húzni, ha a leggyorsabb úton szeretnél haladni és biztosra menni, hogy webshopod minél hamarabb profitot termeljen és jelentős növekedésnek induljon, akkor a helyed az Első Milliók Klub-ban van.

Kattints a gombra a részletekért!