Ezért nem vásárolnak a látogatók a webshopodban

A legtöbb webshopban a látogatók kevesebb, mint 1%-a vásárol. Sokan azt gondolják, hogy a jó megoldás, ha növelik a látogatók számát, hogy így érjenek le magasabb vásárlási számot. De ezzel sem profitot nem tudnak elérni, sem pedig magas vásárlási számot. A megoldás abban rejlik, hogy megismered az okokat, ami miatt nem vásárolnak a látogatók és ezeket az okokat kezded el kezelni. Ebben az adásban az 5 leggyakoribb okból mutatok meg egyet, majd ezt követően a héten minden nap hírlevélben küldök egyet-egyet.

Ha inkább olvasnád, akkor görgess lejjebb.

A héten indítok egy mini sorozatot, aminek az első része a mai YT Live. A többit pedig péntekig minden nap küldeni fogom e-mailben. Ez a sorozat arról fog szólni, hogy egy kicsit jobban megnézzük azokat a legfőbb okokat, ami miatt elmaradnak a vásárlások egy webshopban. Azért tesszük ezt, mert lényegében a feladtunk nem más, minthogy ismerjük az okokat, megértsük azokat, megértsük, hogy mi is történik a valóságban, hogyan viselkednek és gondolkodnak a vevők, majd lényegében ezeket az okokat kell kezelnünk, ezekre kell a marketinget alapoznunk.

 

A Web & Sell-lel nekünk van egy saját Webshop Marketing Módszertanunk, amivel azt célozzuk, hogy egy webshop eljusson oda, hogy stabilan tud havi több millió forintos bevételt termelni érdemleges profit mellett. Egy nagyon nehéz lépcsőfok az elején az az időszak, amikor már van 1-2 száz ezer forint bevétel, de ez nem is hoz profitot és nem is nagyon tud növekedni. Látják a vállalkozók, hogy jönnek a látogatók, egész sokan is vannak, de mégsem vásárolnak.

 

A legtöbben azzal próbálkoznak, hogy növelik a forgalmat, hiszen, ha 300 látogatóból 1 vásárolt, akkor majd 600-ból vásárolni fog 2. A probléma az, hogy nincs profit, túl sokba kerül látogatókat szerezni és mennyiségében sem túl nagy ez a szám.

 

A heti sorozattal arra akarok rávilágítani, hogy a valódi feladatod az, hogy felszámold azokat az okokat, ami miatt nem vásárol a webshopba érkező többszáz vagy több ezer látogató 99%-a. Mi is erre építettük a Webshop Marketing Módszertanunkat, lényegében ezen dolgozunk az ügyfeleink marketing kivitelezése során is.

 

Nézzük az első pontot, majd a többit minden nap reggel küldeni fogom e-mailben.

 

Egy adott pillanatban a potenciális vevők csak egy kisebbik része az, aki terméktudatos állapotban van, és azoknak is csupán egy nagyon kicsi százaléka az, aki vásárlási szándékkal bír. Az összes többi látogató információt gyűjt és biztosan nem fog vásárolni.

 

Viszont, szinte mindenki ezekre az emberekre céloz. Tehát, van egy relatív túlkínálat az adott pillanatban, ami azt jelenti, hogy ha én most akarok venni online egy kosárlabdát, akkor több száz ajánlat közül fogok tudni válogatni. Lényegében a statisztikai esélyed nulla. Hihetetlenül kicsi az esélye annak, hogy az a kevés ember, abból az óriási nagy kínálatból pont téged fog kiválasztani.

 

Tehát, verseny van és erre a versenyre kőkeményen rá kell gyúrni. Az első feladatod az, hogy felteszed a kérdést, hogy te, ha egy idegen látogató lennél, aki még nem járt a webshopodban, de most azonnal vásárolni akarsz, akkor vajon tényleg magadtól vásárolnál? Ha válaszod igen, akkor legyél sokkal keményebb magaddal, mert a valóság az, hogy vélhetően mégsem tőled vásárolnak. Abban viszont biztos lehetsz, hogy a látogatóid valahol vásárolni fognak. Ha nem tőled, akkor ezt a versenyt nem te nyerted meg.

 

Tehát, a mai tanácsom, hogy legyél elképesztően versenyképes, hogy azok, akik most azonnal akarnak vásárolni, azok a több száz alternatív lehetőség helyett valóban tényleg tőled vegyék meg azt, ami kell nekik.

 

Az első feladatod, hogy egy életre megjegyzed a fentieket. Mostantól pontosan tudnod kell, amikor megnézed a statisztikát, hogy a sok nem vásárló látogató között ott voltak azok is, akik végül vásároltak, de nem tőled, és ennek az oka, hogy nem te nyerted meg a versenyt.

 

Ha kíváncsi vagy rá, hogy ezt hogyan teheted meg, akkor kövesd a sorozatot, mert a megoldást is hozni fogom. 😊

Ne maradj le a másik 4 pontról!

Kattints a gombra és a következő 4 napban minden reggel küldjük a következő fontos pontot!

Generálj végre vevőket a látogatókból!

Nézd meg azt az ingyenes előadást, amiben megmutatom neked, hogy hogyan tudsz egy olyan marketing folyamatot felépíteni, amiben a lépések egymást erősítve sokkal jobb eredményt fognak hozni.

Kérlek, hogy add meg e-mail címedet, hogy el tudjuk küldeni számodra az előadás linkjét!

E-mail cím nem megfelelő
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!

Megtanítok neked mindent!

Ha nem akarod az idődet húzni, ha a leggyorsabb úton szeretnél haladni és biztosra menni, hogy webshopod minél hamarabb profitot termeljen és jelentős növekedésnek induljon, akkor a helyed az Első Milliók Klub-ban van.

Kattints a gombra a részletekért!